dinsdag 27 maart 2012

Update!

Zo het is even geleden dat ik een update heb geplaatst maar nu ben ik er toch maar weer even voor gaan zitten. Ik heb alles weer uit de winterslaap gehaald en toch maar begonnen met het demonteer werk en het straal werk
Ik loop nu ook stage in een rallyteam bij van hoof sport in Wintelre.
Waar ik dinsdag s'avonds ,donderdags en vrijdags mee help aan deze wagens te sleutelen. Ook in het weekend ben ik dan te vinden bij verschillende rally's  
hier een hoopje roest waar een hoop van gedemonteerd is en wat niet meer op de z terug komt


Slot paneel demonteren en dan kom je toch nog iets tegen onder het plaatje!
Roest! Achter in licht het nieuwen slot paneel dat hier straks weer over heen gelast word.

Een kaal achter fusee nu nog even met de staalborstel bewerken en uitzoeken waar in de ringen moet gaan lassen voor de coilovers.
Zo kaal en klaar voor het stralen.

Diff is van het weekend ook maar eens kaal gemaakt



Gestraalt diff even een snelle foto de voorkant was al gespoten :P

Toch een net resultaat!

En even naar de ikea geweest om rekjes te halen voor de onderdeeltjes! zo blijft het toch allemaal iets overzichtelijker

Heb ook een straal cabine bestelt deze heb ik woensdag updates komen nog als ik daar zin in heb!

Geen opmerkingen: